Persbericht Dichter(s) bij Wilhelmina

19 augustus 2018

Op vrijdag 31 augustus publiceert uitgeverij Magonia

Dichter(s) bij Wilhelmina

Ter gelegenheid van het vijfentwintig jarig bestaan van de Stichting Wilhelminapark en omgeving heeft uitgeverij Magonia, in samenwerking met het Utrechts Stadsdichtersgilde en tekenaar Tom Eyzenbach een bundel gemaakt, waarin woord en beeld getuigen van de bijzondere betekenis van het Wilhelminapark, het Rosarium en Het Hogelandse Park.

De gedichten zijn van Anne Broeksma, Maarten Das, Peter Drehmanns, Hanneke van Eijken, Vicky Francken, Ruben van Gogh, Jan van der Haar, Baban Kirkuki, Onno Kosters, Nanne Nauta, Fred Penninga, Alexis de Roode en Els van Stalborch.

De tekeningen en vormgeving zijn gemaakt door de Utrechtse kunstenaar Tom Eyzenbach

Boekgegevens : Dichter(s) bij Wilhelmina | Auteur(s): Leden van het Utrechts Stadsdichtersgilde | ISBN: 978 94 92241 26 9 | NUR: 306 | Uitvoering: paperback, genaaid| 17 x 24 cm | 32 pagina’s | 9,99

Voor meer informatie en interviews neemt u contact op met Lex Jansen: l.jansen@orange.fr | Mobiel 0653105031

Uitgeverij Magonia

Een uitgeverij voor boeken van kwaliteit

Onlangs verschenen: ‘Het onmogelijke manuscript’ van Govert Derix, ‘Vrij van erfbelasting’ van Fred Penninga, ‘Een eeuwigdurend voorbij zijn’, van Sven Cohen Stuart en ‘De langstlevende’, van Truus Rozemond.

Publicatieoverzicht

Mijn aanbod

Ik bied hulp voor elke schrijver van elk niveau

De cursussen